Ons team

Maak kennis met

Ons team

Wij gaan uit van de kracht van het team. Om de ontwikkeling van leerlingen zo goed mogelijk te ondersteunen leggen we in ons team dwarsverbanden en zijn de lijntjes kort. We leren van en met elkaar door bijvoorbeeld bij elkaar in de groep te observeren. Passie voor onderwijs, bevlogenheid en enthousiasme vormt het hart van onze lerende organisatie.

De school heeft een team van 9 groepsleerkrachten, een vakleerkracht lichamelijke oefening, 2 leraarondersteuners, een intern begeleider en een directeur. Het team wordt ondersteund door een vrijwilligster voor 3 ochtenden in de week. Alle groepsleerkrachten zijn in het bezit van het Daltoncertificaat of doen daarvoor de opleiding. Het team is een mooie mix van ervaring en jong enthousiasme.